اعتقاد ما این است که غدیر فراتر از یک واقعه ی یک روزه است که در هجدهم ذی الحجه سال آخر عمر شریف رسول خدا اتفاق افتاده است بلکه غدیر یک تاریخ است تاریخی که اولش جبل النور است آنگاه که ندا داده شد "اقرأ بسم ربک الذی خلق". که اگر غدیر نبود به کلی فراموش می شد آنچه بر پیامبر خدا نازل شده بود. غدیر یک تاریخ است تاریخی سرخ که از مدینه شروع شد آنگاه که عده ای غصب کردند خلافت رسول الله را و بقیه ی مردم بی تفاوت به نظاره نشسته بودند ظلم بزرگ بر بشریت را. غدیر یک تاریخ است تاریخی سرخ که میانش کربلاست آنجا که اوج انحطاط امت را در کشته ی دوشنبه ی سقیفه باید دید نه در پنجشنبه ی عاشورا. و غدیر یک تاریخ است که سرانجامش ظهور است. ظهوری که انتقام بزرگ گرفته خواهد شد از همه ی ظلم هایی که در حق غدیر کردند.
اگر غدیر یک تاریخ است (که هست) آیا به اندازه اهمیت آن تلاش کرده ایم؟ اگر اهمیت غدیر به اندازه ی اهمیت تمیز حق از یاطل است (که هست) آیا وقوع آن را به مردم دنیا اطلاع داده ایم؟ اگر منشأ عاشورا غدیر است (که هست) آیا به اندازه عاشورا برای تبلیغ آن اقدام کرده ایم؟
محفلی ها برای چهارمین سال پیاپی جشنی را در سالن اجتماعات مدرسه رضوان تدارک دیدند تا به سهم خود (هر چند اندک باشد) قدمی در راستای تبلیغ غدیر بردارند.
شنبه و یکشنبه 19 و 20 مهر ماه از ساعت 19/30 با سخنرانی حجج اسلام صغیرا و پرورش
و مداحی آقایان شیروی و رضایی
اجرای شاد و دوست داشتنی محمدتقی شیخی جشن بزرگ ولایت برگزار شد.
شعرخوانی دکتر ابطحی مسئول اتحادیه تشکل های قرآنی شهر، قرائت مهدی شیروی، قاری برتر کشوری که امسال در محضر رهبر انقلاب هم تلاوت کرده بود
و نغمه سرایی گروه تواشیحِ تسنیمِ اصفهان از دیگر برنامه های این دو شب بود.
از شام عید قربان، هر شب حضور دسته جمعی در مسجدی از مساجد محل، آغاز اقدامات آنها برای بزرگداشت این عید الله بود. مساجد مصلی، رضوی، مجیر، حضرت حجت، المهدی، امام خمینی و چهارده معصوم به ترتیب میزبان برنامه ی استقبال از غدیر بودند.
غرفه ی عرضه محصولات ویژه عید غدیر و سایر اقلام فرهنگی
غرفه ی مخصوص کودکان برای ایجاد محیطی شاداب و سالم برای آنها در حین جشن
من هر دوشب برنامه را شرکت کردم
برنامه خوبی بود و زمان غدیر هم فرصت خوبی برای این کار است
از محفل انتظار میره که همین جشن را بتونه ادامه بدهد البته با نظم بیشتر و هدفمندی بهتر